Martyna Martyna
Artykuł opublikowany: 2023-04-12

logo

OGWENT

Musimy przyznać, że to logo jest jednym z naszych ulubionych. Łączy w sobie minimalizm i nie jest dosłowne, a jednocześnie jest ładne i unikalne, przynajmniej w branży klimatyzacji i ogrzewania. Czasami warto postawić na minimalizm, ponieważ w bardziej tradycyjnych branżach jest on pewnego rodzaju innowacją i ZDECYDOWANIE wyróżnia się na tle dosłownych logo z rysunkiem klimatyzacji / wentylacji, których są tysiące i tak naprawdę nie da się zapamiętać takiej firmy. Warto pokazać klientom, że nasze myślenie idzie naprzód wraz ze zmieniającym się światem. Brak chęci podjęcia ryzyka, którym jest nowoczesna identyfikacja wizualna, może bardzo ograniczać myślenie. Wprowadzanie nowych rozwiązań (nie tylko w kwestii logo) przed innymi w branży może sprawić, że nasz biznes będzie lata świetlne przed konkurencją.


Wykonana usługa: | logo |

Projekt finalnie nie został wykorzystany przez klienta


Chcesz zobaczyć projekty logo dla innych klientów? Kliknij guzik poniżej