Jak sprzedać jeszcze raz to samo— Kickstarter #1

Nic mi się nie podoba

Crowdfunding, czyli tzw. finansowanie społeczne to znana już od wielu lat forma wspierania różnego rodzaju przedsięwzięć. Mogą być to zbiórki charytatywne, produkty fizyczne, a także różnego rodzaju treści cyfrowe. Zasada jest prosta. Twórca informuje o konkretnym pomyśle (wraz z planem jego realizacji), a my możemy wesprzeć go w tym projekcie i zakupić (niejako w przedsprzedaży) […]

Jak sprzedać jeszcze raz to samo— Kickstarter #1

Gwarancja skuteczności

Crowdfunding, czyli tzw. finansowanie społeczne to znana już od wielu lat forma wspierania różnego rodzaju przedsięwzięć. Mogą być to zbiórki charytatywne, produkty fizyczne, a także różnego rodzaju treści cyfrowe. Zasada jest prosta. Twórca informuje o konkretnym pomyśle (wraz z planem jego realizacji), a my możemy wesprzeć go w tym projekcie i zakupić (niejako w przedsprzedaży) […]

Jak sprzedać jeszcze raz to samo— Kickstarter #1

Konkurencja dała mi niższą cenę

Crowdfunding, czyli tzw. finansowanie społeczne to znana już od wielu lat forma wspierania różnego rodzaju przedsięwzięć. Mogą być to zbiórki charytatywne, produkty fizyczne, a także różnego rodzaju treści cyfrowe. Zasada jest prosta. Twórca informuje o konkretnym pomyśle (wraz z planem jego realizacji), a my możemy wesprzeć go w tym projekcie i zakupić (niejako w przedsprzedaży) […]

Jak sprzedać jeszcze raz to samo— Kickstarter #1

Wiem, że jakość kosztuje

Crowdfunding, czyli tzw. finansowanie społeczne to znana już od wielu lat forma wspierania różnego rodzaju przedsięwzięć. Mogą być to zbiórki charytatywne, produkty fizyczne, a także różnego rodzaju treści cyfrowe. Zasada jest prosta. Twórca informuje o konkretnym pomyśle (wraz z planem jego realizacji), a my możemy wesprzeć go w tym projekcie i zakupić (niejako w przedsprzedaży) […]

scroll_top